Produkty
Aktualności

Mamy najbardziej zadowolonych klientów i jesteśmy najczęściej polecaną marką

Według badań Millward Brown, dotyczących siły producentów (marek) kostki brukowej w Polsce (od marca do maja 2016 roku) - Polbruk jest zdecydowanie najlepiej rozpoznawaną marką kostki brukowej w Polsce.

Niemal wszyscy użytkownicy, mający styczność z branżą, znają markę Polbruk. Nasze produkty są najczęściej używane i polecane innym osobom spośród wszystkich dostępnych na rynku. Pokazują to wyniki badania przeprowadzonego przez niezależną firmę badawczą Millward Brown (marzec - maj 2016).

Na polskim rynku funkcjonuje kilkadziesiąt firm produkujących betonową kostkę brukową, jednak główne udziały w rynku podzielone są pomiędzy kilka przedsiębiorstw. O tym, z jakiej oferty skorzysta klient, decyduje przede wszystkim cena produktu i marka (jakość, wygląd produktów, producent) oraz między innymi rekomendacje sprzedawców oraz brukarzy.

Polbruk jest oceniany znacznie lepiej niż konkurencja w większości aspektów. Głównym czynnikiem skłaniającym do zakupu naszych elementów jest dobra jakość produktów oraz ich duża różnorodność i ciekawe wzornictwo. Kostki marki Polbruk dostępne są w korzystnej cenie w stosunku do jakości.

W efekcie prawie 90% osób, które miały styczność, w swoich projektach, z kostką brukową marki Polbruk, jest z niej zadowolona. Polbruk jest również marką, której użycie w przyszłości jest najczęściej rozważane.

 


Wyniki wywiadów jakościowych i ilościowych przeprowadzonych przez Millward Brown* potwierdzają, że Polbruk jest wiodącym producentem elementów nawierzchniowych w kraju. Po prawie 25 latach działalności Polbruk stanowi synonim całej kategorii produktów. Marka spełnia potrzeby użytkowników i jest im bliska (Meaningful). Dzięki obecności w świadomości (Salient) oraz wyróżnialności (Different) jesteśmy TOP OF MIND wśród marek kostki brukowej (wysoki wskaźnik Power).

Wyniki badania napawają nas optymizmem. Wierzymy, że są Państwo częścią tego sukcesu. Dziękujemy za zaufanie i dotychczasową współpracę. Mamy nadzieję, że dalsza kooperacja będzie jeszcze bardziej efektywna.


Millward Brown* to instytut badawczy, lider badań rynku i opinii w Polsce, działający od 1990 roku. Badanie zostało wykonane na zlecenie firmy Polbruk, na podstawie ponad 600 wywiadów z klientami, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy kupili kostkę brukową i osobami, które w swojej pracy używają kostki: architektami, brukarzami i pracownikami sklepów, hurtowni. 

Aktualności
Aktualności Team marki Polbruk przekazuje pałeczkę Czytaj dalej
Aktualności Polbruk wspiera "Uśmiech Dziecka" Czytaj dalej
Aktualności Zobacz naszą PRZESTRZEŃ PEŁNĄ INSPIRACJI W NAJNOWSZYM KATALOGU NA SEZON 2018/2019 Czytaj dalej